Not known Facts About بیماری لوپوس بارداری

Wiki Article

بهترین کرم های آبرسان و مرطوب کننده برای پوست های خشک و حساس

تزریق چربی به باسن

گاهی اوقات، بیماری لوپوس مستقیما بر وی قلب و ریه ها تاثیر می گذارد. بیشتر اوقات، باعث التهاب در بافت های اطراف قلب (پریکارد) و ریه ها (پرده جنب) می شود، که هر دو باعث تنگی نفس و درد های شدید در قفسه سینه می شوند. به ندرت ممکن است مقادیر زیادی مایعات در این بافت ها ایجاد شده و باعث تنگی نفس شدید شود.

در معرض نور خورشید بودن: برخی بر این باور هستند که نور خورشید یک عامل محیطی موثر است.

اگر بیماری کلیوی داشته باشید، ممکن است در طول مراحل بعدی بارداری در ادرار شما پروتئین بیشتری وجود داشته باشد. تشخیص دادن وجود پروتئین در ادرار به دلیل بیماری کلیوی و تشخیص آن به دلیل بیماری لوپوس و یا عوارض متداول بارداری که با عنوان پره اکلامپسی شناخته می شود، اگر چه مهم است اما مشکل است. پزشکانی که از شما در طول دوران بارداری مراقب می کنند، این موضوع را بررسی خواهند کرد و اگر لازم باشد با یک متخصص روماتولوژیست مشورت می کنند.

اختلال خونی: کم خونی با کم شدن تعداد سلول های سفید خون یا پلاکت ها همراه است.

این بیماری با چندین روش تشخیص داده می‌شود و داروهایی برای درمان آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عوارض جانبی ریتوکسیماب شامل واکنش آلرژیک به انفوزیون داخل وریدی و عفونت است.

هدف من گردآوری معتبر ترین مقالات پزشکی و ترجمه آنها برای شماست.این بیماری لوپوس انگلیسی مقالات جنبه ی اطلاع رسانی دارند و جایگزین ویزیت حضوری نستند.

افراد مبتلا به لوپوس به شدت مستعد ابتلا به عفونت ها از جمله عفونت های پوستی و مجاری ادراری هستند . آن ها حتی ممکن است به بیماری سپسیس مبتلا گردند که در آن عفونت از طریق جریان خون در کل بدن پخش می شود.

داروهای ضد مالاریا داروهایی هستند که معمولاً برای درمان مالاریا استفاده می‌شوند.

عوارض جانبی کورتیکواستروئیدها شامل افزایش وزن، کبودی آسان، نازک شدن استخوان ها، فشار خون بالا، دیابت و افزایش خطر عفونت است.

البته در برخی موارد نیز این نوزادان با نقص مادرزادی قلب مواجه می‌شوند.

به نحوی که بی حوصله بودن امکان انجام کارهای روزمره را از او می‌گیرد.

Report this wiki page